tisdag 21 juni 2011

Ji haaa

Jag vill ha betyder det i Milo språk! Kan inte mer ön hålla med just nu, varje morgon säger han "titta häästen" och vi går för att titta på hästarna (8st), han får med sin morotspåse & e så underbart söt!! Väl när vi hittat hästarna så kommer de springades med ledarstor i täten och ALLA vill givetvis ha mest morot, tyvärr e vissa mer framåt än andra å vissa mer elaka mot de andra än andra... En som ofta kommer i 7undan är ett mörkbrun sto med ännu mörkare man & med en vot stjärna(hoppas jag säger rätt nu..) Just HON e SÅ vacker!! SNÄLL, FIN, MYSIG, helt UNDERBAR & jag skuöle vilja så mycket att hon blev MIN!!! Ji haaa!!!! Vet inte något om henne men åh va jag vill ha henne!! Blev så tårögd när jag stod och kelade med henne... Till salu e hon inte heller vad jag vet... Surt... Får kela med henne imon igen hoppas jag.. Och drömma mig bort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för att DU lämnar ett litet tassavtryck!