söndag 10 juli 2011

Thai & sol





Ikväll blev det matlagning nere i hamnen - thaimat, Mmmm. Av någon anledning gör vi ofta den där det är väl för att det är så lätt och kokar man riset hemma blir det ännu enklare =)
I övrigt har det varit en låång dag med låångpromenad, sol & bad vid poolen, glass i Gotskär, söndagsåkning i kommunen, middag i hamnen och sen lite grästrimmnig. NU är det dock
sängen som gäller, jobb imon igen, känns inte alls bra då de andra här hemma har semester... 4 dagar kvar för mig SEN har jag mina 3 veckor!!!



OBS!! JÄTTE stark currypasta, gör inte som jag och slicka av skeden av misstag... Ibörjan var jag van att använda lika mycket som man gör med köpepastan men då gick det verkligen inte att äta, nu nörjar jag lära mig + att jag har en skriven påminnelse på locket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för att DU lämnar ett litet tassavtryck!