fredag 27 juli 2012

På små lätta moln




Det hoppas jag iaf att det kommer att gå när jag tar min löprunda imon med mina nya inlägg, dock bara tillfälliga för jag har även beställt tid för att gjuta inlägg efter fötterna, lika bra kände jag då jag har en mongo/skadad fot & fått ont i den andra. Kan inte tro det själv- att jag blivit så här himla tränings seriös men det känns faktiskt lite kul! Undrar bara hur jag ska få ihop det till hösten... Har ju ridningen 1ggr v + hopp specialen 1 men förhoppningsvis 2 ggr månaden, att vara borta ytterligare dagar/kvällar känns inte så upplyftande... Hemmakär som man är.. Springa kan jag ju iof sig göra, men jag tycker ju att gympan varit skit kul & skulle vilja fortsätta med det oxå.... Ja ja vi tar det sen. Ett steg i taget.
Tjing =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för att DU lämnar ett litet tassavtryck!