tisdag 11 september 2012

Blöt hög i motvind




Ännu en springtur avklarad. 3.2 km, 6.15 min/km. I

Undrade lite smått vad jag gett mig in på.. Efter att Peter släppt av mig för att jag skulle få en annan väg så började det hällregna och blåste mycket motvind/snedvind gjorde det oxå. En blöt hög med kläder blev det å jag ser ut som en dränkt katt. Men det verkar som att det ändå gick bra =)

Ibörjan av varje tur så undrara jag vad jag håller på med och att jag aldrig kommer att klara det, flåset har fest redan efter ett par meter men på nått konstigt vis så kommer man liksom lite in i det och det bara trummar på, 1a 10 går oftast bra att springa innan jag måste gå sen e det kämpigt ett tag då jag måste få ner flåset genom Att andas djupt & sakta och sen måste jag sätta korta mål, "bara dit" & när jag kommit dit så är det "bara dit" osv men sen när man närmar sig målet (hem) så får jag lite ny energi och det går att springa på lite mer "utan problem".

Om ett par veckor ska vi åka dit där jag började springa, ska bli kul att se hur man har föändrat sig på just den sträckan i fart (om man gjort det)

Oj vilket flumm inlägg detta blev, ja ja håll tillgodo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för att DU lämnar ett litet tassavtryck!