måndag 10 september 2012

Inga bortförklaringar

Duktiga mig som stått pall för de mesta bortförklaringarna idag. Idag är början på mitt nya liv var det tänkt. Kännde igår att nu MÅSTE det till en förändring för att få vågen att sluta rusa! Trorts att jag aldrig tränat så mycket så rusar den mot skyarna.... knns skit tråkigt men samtidigt så måste jag ta tag i det här med mat och dryck om ajg rannsakar mig själv lite... Så idag börjar vi!
Fukost; ägg, 2 knäckemackor med ost & skinka, yogurt med hallon
Lunch; 5 skivor Mor matillda skinka, 1 banan, 1 äpple
Aktivitet; springning med barnvagn i delvis motvind, gick hyffsat, plnaka/situps + andar övningar när jag kom hem.
Mellanmål; 1 banan
Middag; kyckling, chevre, honung, pinje/cachenötter på en chiabatta tillsammans med sallad

Visst några fallgropar det varit men nu fokuserar vi på det positiva!
Så duktiga mig!!!

1 kommentar:

  1. Fast det kan ju faktiskt vara så att det är muskelmassa du lägger på dig för att vågen "rusar". Nu vet jag ju inte vad du menar med rusa, men muskler väger mer än fett. Kan ju om inte annat vara en (klen, men ändå) tröst ;-)

    Lycka till med tränandet och maten!

    SvaraRadera

Tack snälla för att DU lämnar ett litet tassavtryck!